Algemene voorwaarden en veelgestelde vragen

Kosten
U betaalt een redelijke prijs voor de producten, waar zowel de boer als de boodschapper een deel van het inkomen uit haalt. Het aanbod van producten varieert, omdat we zoveel mogelijk seizoensgebonden werken. Dit komt de prijs ook ten goede. Ik kan de kosten voor het boodschappen doen laag houden, omdat ik de boeren, brouwers en andere buitenlui op de fiets bezoek.

Costs: You are paying a reasonable price for the products, the work of the farmer and my work to collect your groceries. Also because we work according to the season and I am using a bike, we can keep the costs reasonable.

Er is geen minimum bestelbedrag.
Voor het boodschappen doen betaalt u € 3,00.
Zie voor de prijzen van de producten de webwinkel.

The costs for delivering your groceries are € 3,00.

Bestellen staat vrij!
Wilt u eenmalig bestellen, niet elke week of af en toe? Geen probleem! Bestellen staat vrij. Registratie verplicht u tot niets, behalve dan het betalen van de boodschappen die u heeft besteld inclusief de bijdrage voor het boodschappen doen. Er is geen minimum aantal bestellingen.

What you order is up to you. You can order only once, or only one item, no problem! Registration leads to no obligations, only paying the groceries you have ordered.

Betalingsmogelijkheden
U kunt kiezen voor twee betalingsmogelijkheden:
– contant aan de bezorger bij aflevering van uw boodschappen;
– via een maandelijkse rekening achteraf. Maandelijks ontvangt u een rekening met een overzicht van de boodschappen van de afgelopen maand. Kunt u alstublieft betalen binnen twee weken? Dit kan door het verschuldigd bedrag over te maken op NL24 TRIO 0198 0160 85 tnv. Boer&Buur Boodschap, Wageningen.

You can pay with cash when you receive the groceries or on monthly base by bank transaction, NL24 TRIO 0198 0160 85, Boer&Buur Boodschap, Wageningen.

Levertijd
U kunt uw bestelling plaatsen tot 15.00 uur op de dag, voorafgaand aan de leverdag. De leverdagen zijn maandag en donderdag tussen 14.00 en 20.00 uur. Op zondag kunt u dus tot 15.00 uur bestellen voor levering op maandag, op woensdag tot 15.00 uur voor levering op donderdag.

Ordering is possible anytime, anywhere, If you want to receive your groceries on Monday, please order before Sunday 15.00 hrs. If you want to receive your  groceries on Thursday, please order before Wednesday 15.00 hrs.

Bezorggebied
Ik bezorg de Boer&Buur Boodschappen in de gemeenten Wageningen en Bennekom, bij u thuis of op uw werkadres.

Op donderdagavond kunt u uw bestelling ook zelf ophalen. Dit is mogelijk in de boerderijwinkel van Boerderij van Steenbergen, aan de Dijkgraaf 1B in de Kraats (Bennekom). Komende van de A12 neemt u afslag Ede-Wageningen en rijdt u rechtdoor de Maanderdijk op. De tweede weg links en direct aan de linkerkant is de winkel van Anton en Hetty van Steenbergen.

Ophalen is mogelijk een handige oplossing voor u als u forenst. Door enkele minuten het binnenveld in te rijden kunt u gemakkelijk en snel de boodschappen meenemen als u van werk naar huis rijdt!

I will deliver groceries in the municipality of Wageningen and Bennekom. At your home or at your working adress.

Ruilen of retour
Fijn als u bij ontvangst van uw boodschappen direct kunt controleren of de bestelling naar wens is. Mochten beperkt houdbare producten namelijk niet in orde zijn, dan kan ik die alleen op het moment van bezorging terugnemen. Blijken andere producten of verpakkingen beschadigd of foutief bezorgd achteraf? Laat het ons weten. We betalen de aanschafkosten aan u terug. Dit geldt niet voor beperkt houdbare producten of geopende en/of deels geconsumeerde producten.

Please check your groceries immediately after receiving them. May perishable products be not ok, then it is only possible to take them back at the moment of deliverance. Are some products or packages damaged or delivered wrongly? Please let me know. I’ll pay back the costs of the products. This is not possible for perishableproducts or opened and/or partly consumed products.

Niet tevreden?
Laat het me weten! Dat kan door:
– een email met uw klacht en telefoonnummer te sturen naar info@boerbuurboodschap.nl
– mij te bellen op 06 – 111 365 62.

When you are not satisfied, please let me know by sending me an e-mail (info@boerbuurboodschap.nl) or give me a call: 06 – 111 365 62.

Veel gestelde vragen

Zijn de producten altijd verkrijgbaar?
Boer&Buur werkt met veel seizoensgebonden producten en lokale producenten met een wisselend aanbod van producten. Daardoor kan het aanbod wekelijks anders zijn. Op de website zijn alleen de producten zichtbaar, die op dat moment verkrijgbaar zijn.

Because I work according to the season, not all products are always available. On the website you only will find exposed the actual available products.

Wie bezorgt mijn bestelling?
Ik wil boeren en buren met elkaar in contact brengen en wil ook zelf in contact staan met de producent en consument. Daarnaast geloof ik in kwaliteit en wil daar zelf samen met de lokale producenten garant voor staan. Daarom kom ik persoonlijk bij u langs om de bestelling bij u af te leveren. Mocht ik zelf verhinderd zijn, dan worden uw boodschappen afgeleverd door één van mijn vervangers.

I will deliver the groceries by person, because I love to be connected with the farmers and my clients. Next to that, I believe in quality and want to be in charge for that together with the local farmers. When I can not make it I have nice people who will help me and you out.

Waar bezorgt Boer&Buur?
Ik bezorg binnen de gemeenten Wageningen en Bennekom, op thuis- en werkadressen. Op donderdagavond kunt u tussen 16.30 en 19.30 uur ook uw bestelde boodschappen komen ophalen in de boerderijwinkel van Boerderij van Steenbergen aan de Dijkgraaf 1 in de Kraats.

I deliver in the communities of Wageningen and Bennekom, at home or at your work adress.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben of niet aanwezig ben op mijn werk?
Wanneer u niet thuis bent, geven wij u bestelling af bij één van uw buren of secretariaat van uw werkgever. We laten hen voor ontvangst tekenen. En u ontvangt een bericht in uw brievenbus wie van uw buren uw bestelling heeft aangenomen. Heeft u buiten uw woning een droge plek om de boodschappen achter te laten? Vermeld het even bij de bestelling, dan zet ik daar uw boestelling voor u klaar. Gekoelde producten worden achtergelaten in een koelbox en blijven heirdoor nog enkele uren op temperatuur.

When you are not home, I will deliver your groceries at one of your neighbours or collegues. I will request them to sign for receiving. You will receive a note who has received your order.

Kan ik producten terugsturen of ruilen?
Fijn als u bij ontvangst van uw boodschappen direct kunt controleren of de bestelling naar wens is. Mochten beperkt houdbare producten namelijk niet in orde zijn, dan kan ik die alleen op het moment van bezorging terugnemen. Blijken andere producten of verpakkingen beschadigd of foutief bezorgd achteraf? Laat het ons weten. We komen de producten ophalen en betalen de aanschafkosten aan u terug. Dit geldt niet voor beperkt houdbare producten of geopende en/of deels geconsumeerde producten. Verder geldt er een wettelijke bedenktijd van 14 dagen.

Please check your groceries immediately after receiving them. May perishable products be not ok, then it is only possible to take them back at the moment of deliverance. Are some products or packages damaged or delivered wrongly? Please let me know. I’ll pay back the costs of the products. This is not possible for perishableproducts or opened and/or partly consumed products. There is a legal period of taking back orders of 14 days.

Kan ik een (deel van de) bestelling weigeren?
Ja, u mag een (deel van de bestelling) weigeren. Dit hangt samen met de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Uitzondering zijn de beperkt houdbare producten die niet geschikt zijn om te worden teruggenomen en bij een aangebroken verpakking.

You can refuse (a part of) the order, except for the perishable and/or partly consumed goods.